Przejdź do treści

KORZYSTANIA Z USŁUG CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK PRZY UL. POPRZECZNEJ 18 A W OLSZTYNIE

§1
Definicje

1. O ile szczegółowe postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, użytym w Regulaminie terminom nadaje się następujące znaczenie:

a. CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK – spółka jawna z siedzibą w Olsztynie, ul. Poprzeczna 18a 10-282 Olsztyn, NIP: 7393783088,

b. Pacjent/Klient – osoba fizyczna, korzystająca z usług CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK, przy czym Pacjent korzysta z rehabilitacji lub treningu medycznego, a Klient z treningu personalnego lub samodzielnego

c. Pakiet – uprawniający Pacjenta/Klienta CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK do korzystania z usług dostępnych w aktualnej ofercie – Rehabilitacyjnych, Medycznych i Treningowych: „pakiet 4”, „pakiet 8”, „pakiet 12”, obejmujący następujące dane: imię i nazwisko Pacjenta/Klienta, datę ważności Pakietu, daty wykorzystanych wizyt

d. Wizyta – jednostkowa rehabilitacja, trening medyczny lub personalny, które realizowane są jednorazowo lub objęte są Pakietem

e. Strony – łączne określenie Centrum Medycznego Woźniak i Pacjenta/Klienta.

§ 2
Przedmiot regulaminu

1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady zakupu oraz korzystania przez Pacjentów i Klientów z pojedynczych usług oraz Pakietów  oferowanych przez CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK, to jest: „pakiet 4”, który to Pakiet obejmuje: 4 jednostki wybranej usługi, „pakiet 8” – 8 jednostek i „pakiet 12” – 12 jednostek usługi.

2. Każdy Pacjent/Klient uprawniony jest do dokonania zakupu Pakietu. Podczas trwania Pakietu nie można wymieniać usługi na inną, ani przekazywać swoich wizyt innym osobom.

3. Pierwsza konsultacyjna wizyta trwa 60 min. Każda kolejna 45 min.

4. Ważność Pakietu to 30 dni kalendarzowych. Za datę rozpoczęcia uznaje się pierwsze spotkanie trenera/fizjoterapeuty z Pacjentem/Klientem. Niewykorzystanie pakietu w terminie powoduje utratę jego ważności. Data wygaśnięcia może być przesunięta wyłącznie po indywidualnych ustaleniach z zarządzającymi CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK.

5. Pakiet zostaje tymczasowo zawieszony w następujących przypadkach: choroba; wypadek.

6. CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK gwarantuje Pacjentowi/Klientowi możliwość wykorzystania pakietu przez okres wskazany w treści, o którym mowa w §2 pkt 4 Regulaminu, w placówce CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK przy ul. Poprzecznej 18 a.

7. Za niewykorzystane wizyty z pakietu, CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK nie zwraca należności.

8. Pacjent/Klient z chwilą wyboru Pakietu uiszcza zapłatę z góry na rzecz CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK. Ceny usług są udostępnione publicznie w Recepcji. Ceny mogą ulegać zmianie, o czym Klient/Pacjent informowany jest z wyprzedzeniem.

§ 3
Zapłata

1. Należność z tytułu dowolnie wybranego Pakietu lub pojedynczej wizyty, o których mowa w § 2 pkt. 1 Regulaminu, płatna jest  z góry przed wizytą kartą płatniczą lub gotówką w placówce CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK.

2. Za termin zapłaty należności, o której mowa w §3 pkt. 1 Regulaminu, Strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK lub dzień wpłaty gotówki w PLACÓWCE.

3. Płatność za usługi wykonywane przez mgr Marcina Woźniaka nie obowiązuje według oferty pakietowej.

4. Istnieje możliwość wystawienia faktury – należy o tym poinformować Obsługę Recepcji przed dokonaniem płatności lub jeśli faktura wymagana jest po wykonaniu usługi – tylko na podstawie paragonu.

§ 4
Umawianie i odwoływanie wizyt

1. Pacjent/Klient umawia termin Wizyty telefonicznie lub osobiście w CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK. W wyjątkowych sytuacjach via e-mail.

2. W przypadku braku możliwości stawienia się na wcześniej umówionej Wizycie, należy ją odwołać minimum 8 godzin przed wyznaczonym terminem.

3. Jeśli Pacjent nie odwoła Wizyty zgodnie z §4 pkt. 2 Umowy i nie stawi się na niej, lub odwoła wizytę nie spełniając 8 godzinnej anulacji, wówczas Wizyta traktowana jest jako odbyta.

4. Pacjent/klient, który chce umówić się na wizytę u fizjoterapeuty zobowiązany jest uiścić opłatę rezerwacyjną w wysokości 100% płatności w terminie minimum 24h przed zaplanowaną wizytą, przelewem lub na miejscu w Centrum.

5. Anulowanie wizyt w CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK obowiązuje z 8 godzinnym wyprzedzeniem. W przypadku niestawienia się na wizytę lub odwołanie jej zbyt późno skutkuje pobraniem płatności.

6. W przypadku odwołania zajęć przez naszego specjalistę klientowi/pacjentowi należy się zastępstwo z osobą o podobnych kompetencjach lub przeniesienie na inny termin.

7. Jeśli Pacjent/Klient jest niezadowolony z efektów lub poziomu świadczonych usług, ma możliwość zmiany fizjoterapeuty/trenera prowadzącego. Sytuacja ta zostanie także rozpatrzona przez managera CENTRUM MEDYCZNEGO WOŹNIAK celem podniesienia satysfakcji klienta oraz utrzymania usług w należytym standardzie pracy.

8. Pacjent/Klient nie ma możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z wykupionego Pakietu na osobę trzecią, bez pisemnej uprzedniej zgody zarządzających CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK.

9.  Każdy Pacjent/Klient jest zobowiązany do zmiany obuwia oraz stroju. Dla własnego komfortu, prosimy również o posiadanie niekrępującej bielizny osobistej, bowiem każdy Pacjent, decydując się na wizytę rehabilitacyjną lub ortopedyczną, musi liczyć się z prośbą fizjoterapeuty lub lekarza ortopedy o ułatwienie dostępu do obolałej części ciała.

10. Każdy Pacjent/Klient korzystający z ww. pakietów może poprosić Obsługę Recepcji o bezpłatne wydanie ręcznika do treningu/rehabilitacji.

11.Klienci siłowni oraz zajęć grupowych zobowiązani są mieć swój ręcznik i używać go w celach higienicznych kładąc go na matach, maszynach do ćwiczeń.

12.Jeśli ręcznika nie posiadają zobligowani są wypożyczyć ręcznik w recepcji za kwotę 5zł.

§ 5
Reklamacje

1. Pacjent może zgłosić reklamację w związku z nienależytym wykonaniem usług objętych niniejszym Regulaminem.

2. Reklamacje, o której mowa w §5 pkt. 1 Regulaminu, Pacjent może zgłaszać w CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK osobiście lub korespondencyjnie w formie pisemnej.

3. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, włączając w to wysłanie odpowiedzi na reklamację przez CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK na adres podany przez Pacjenta w treści złożonej reklamacji.

§ 6
Postanowienia końcowe

1. Pacjent decydujący się na zakup usługi, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z wykonywaniem niniejszej Umowy Strony będą starały się rozstrzygnąć w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia poddadzą spór pod rozstrzygnięcie właściwego sądu powszechnego.

4. Za szkody wyrządzone przez Pacjenta/Klienta w mieniu CENTRUM MEDYCZNYM WOŹNIAK, Pacjent odpowiada na zasadach ogólnych.

Dane firmy:
CENTRUM MEDYCZNE WOŹNIAK
SPÓŁKA JAWNA
NIP: 7393783088
UL. POPRZECZNA 18A
10-313 OLSZTYN
NR KONTAKTOWY: 501255535
NR RACHUNKU BANKOWEGO: 18 1020 3541 0000 5202 0171 1712 BANK PKO B.P